Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kokaninie

Wniosek o świadczenie "Dobry Start"

17 lipca 2021

Wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, przygotował dyżury poświęcone tematyce świadczeń „Dobry Start” w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków. Podczas tych spotkań pracownicy ZUS będą zakładać osobom chętnym konto na Platformie Usług Elektronicznych ZUS oraz pomogą złożyć wniosek o 300+.

Dyżury będą odbywać się w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków – sala posiedzeń Urzędu Gminy, w godzinach, od 9:00 do 13:00, w dniach: 28 lipca 2021r. oraz 11 sierpnia 2021r..

Przypomnijmy, od 1 lipca 2021 r. można składać wnioski o świadczenie „Dobry Start”, tzw. 300+. W ramach programu Dobry Start rodzice i opiekunowie dzieci mogą otrzymać jednorazowe wsparcie na zakup podręczników i artykułów szkolnych.

 

Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada wyłącznie online:

 

Od 1 lipca 2021 r. obsługą wniosków, przyznawaniem i wypłatą świadczeń zajmuje się ZUS. Dlatego wszystkie informacje o złożonym wniosku i świadczeniu są dostępne na portalu PUE ZUS. Osoby, które nie mają jeszcze swojego profilu na PUE ZUS, mogą go założyć samodzielnie przez internet lub z pomocą pracownika ZUS - w naszej placówce, podczas e-wizyty, a także w czasie naszego dyżuru w innej instytucji.

 

Aby ułatwić wypełnianie i składanie wniosku o świadczenie z programu Dobry Start przez rodziców, opiekunów prawnych oraz osoby sprawujące pieczę nad dzieckiem, na PUE ZUS Zakład udostępnił intuicyjny kreator wniosków. Kreator krok po kroku prowadzi wypełniającego wniosek przez proces uzupełniania wymaganych danych i informacji. 

 

Pomoc można uzyskać:

Magdalena Szczepaniak

Galeria

  • Powiększ zdjęcie 300+

    300+